Obserwatorzy

Real

Opowiadanie
(Może zawierać sceny + 18 i wulgaryzmy)
Adres: http://a-fallen-boxer-jbff.blogspot.com/
Autor: Katy Evans( autorka książki), przekładanie na JBFF: Jellyboo.
Kontakt: tt: @WhoIReallyAmx
Bohaterowie: Shenae Grimes jako Brooke Dumas
 
Opis: Sprawia, że zapominam jak się nazywam. Wystarczyła jedna noc i zapomniałam o wszystkim poza seksownym wojownikiem na ringu, który rozpala mój umysł i ciało ogniem pożądania…
Justin Bieber jest najsilniejszym, najbardziej skomplikowanym mężczyzną jakiego poznałam w swoim życiu.
Jest gwiazdą niebezpiecznego podziemnego kręgu bokserskiego i ciągnie mnie do niego jak nigdy do niczego w życiu. Wystarczy jedno jego spojrzenie, a zapominam kim jestem i czego chcę. Kiedy jest blisko, muszę przypominać sobie, że jestem silna- ale on jest silniejszy. A teraz moim zadaniem jest utrzymywać jego ciało w kondycji idealnie naoliwionej maszyny. Jego napięte mięśnie muszą być aktywne i gotowe do złamania kości jego kolejnym przeciwnikom…
Pragnę go. Pragnę go nie czując strachu. Nie mając wątpliwości.
Gdybym tylko miała pewność czego on ode mnie chce?
 
Mine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz