Obserwatorzy

As Long As You Love Me

Opowiadanie
(Może zawierać sceny + 18 i wulgaryzmy)
Adres: http://as-long-as-you-love-me-jbff.blogspot.com/
Autor: Werrra Bieberrr
Kontakt: werrr_94 (tt)
Bohaterowie: Ariana Grande
 
Opis:  Hej wszystkim!
Chciałabym Wam streścić Wam moje "fantastyczne" życie.
Ciekawa jestem czy kogoś w ogóle ono obchodzi oprócz mojej przyjaciółki Tiny.
Ta, pewnie nie...
No ale zacznijmy.
Moja matka zaszła w ciąże w wieku 15 lat.
Byłam "wpadką"
Chciała mnie usunąć, ale moja babcia się na to nie zgodziła.
A szkoda.
Jak mnie urodziła byłam cały czas pod opieką mamy mojej jebanej rodzicielki.
Kiedy miałam dziesięć lat matka przygruchała sobie jakiegoś fagasa.
Nienawidziłam go.
Bił mnie i...
Gwałcił.
Tak!
Do teraz czuję się jak nic niewarta szmata.
A nie, jednak nią jestem.
Trwało to trzy lata.
Praktycznie dzień w dzień byłam wykorzystywana seksualnie przez jakiegoś skurwiela!
Jak miałam dwa lata urodziła mi się siostra.
Jej nie dotykał... dlaczego ja?!
Jestem aż tak zjebana? No właśnie.
Wyprowadził się od nas dwa i pół roku temu.
A i pewnie chcecie wiedzieć dlaczego nie zgłosiłam tego na policję, czemu nikt nie interweniował? Bali się.. On był zdolny do wszystkiego.
Po jego wyprowadzce wszystko było okey przez miesiąc.
Matka zaczęła pić, puszczać się za pieniądze... Chciała w to wciągnąć mnie.
Ale nie.
Ja miałam dość.
A co teraz ze mną?
Tak. Dobre pytanie.
Ze mną nadal jest fatalnie.
Nie zbliżam się do facetów. Boję się, że znów ktoś mnie skrzywdzi...
Okaleczam się. Biorę narkotyki.. Płaczę po nocach jak małe dziecko. Wtedy to wszystko do mnie wraca. Nienawidzę swojego ciała. Zawsze czuję jego łapy na swoim ciele i chce mi się przez to rzygać...
Możecie pomyśleć, że jestem głupią idiotką, ale przeszłam przed 16 lat więcej niż niektórzy ludzie przechodzą przez całe życie!
Oto ja Ariana Grande, nastolatka, która nienawidzi siebie i swojego życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz