Obserwatorzy

Blog Miesiąca! Styczeń

Blogiem Miesiaca stycznia, został The Right Man
Wywiad z autorką zostanie umieszczony na dniach lub nawet dzisiaj wieczorem ! :)
Drugie miejsce Diabelska Dusza
Trzecie miejsce Hidden Enemies

Przypominam że ankieta na blog miesiąca luty jest ciągle aktualna macie czas do końca lutego!

Blogi miesiąca zrobiłam dla was, żeby coś się działo na jbffpl w przyszłości może zorganizuję jakieś inne konkursy z realnymi nagrodami, ale nie o to mi tutaj chodzi, chodzi o ankiety wypisujecie tam jakiś idiotyczne słowa czy zwykle literki które ukazują wasze IQ, gdyby nie to że jest tam z anonima to już dawno podjęłabym odpowiednie kroki. Myślicie że nie widzę tego co wy piszecie?
No cóż jak na razie myślałam że w internecie jest większa część tych myślących, myliłam się?
Nie, nie mam na celu was tutaj obrażać może tylko te osoby, które tak robią :)

Dziękujemy wszystkim tym którzy brali w tej zabawie udział i powodzenia!
Do następnego razu!

JBFFPL Crew

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz