Obserwatorzy

Wywiad z:

Majką, a tak właściwie to Weroniką(jej prawdziwe imię), 16-letnią dziewczyną, która napisała wspaniałe ff SOE. Oczywiście ma też inne swoje dzieła jak i tworzy kolejne!
Zapraszam do czytania!


Jak wpadłaś na pomysł założenia bloga z opowiadaniem fanfiction?

Jak wpadłam na ten pomysł? Po prostu czytałam dużo ff i postanowiłam wypróbować swoich sił. Moje pierwsze opowiadanie okazało się porażką, ale z czasem zaczynało być coraz lepiej.

Czy spodziewałaś się, że Twój blog odniesie tak wielki sukces?
  
Oczywiście, że się tego nie spodziewałam! Po mojej pierwszej porażce byłam gotowa na powtórzenie tego losu, ale SOE okazało się moim sukcesem. Byłam nastawiona pesymistycznie, ale cóż... udało się!

Czym się inspirowałaś co do bloga, jego fabuły itp?

Myślę, że nie miałam jakiejś specjalnej inspiracji. Fabułę wymyśliłyśmy wraz z przyjaciółką i to zupełnie przez przypadek. Po prostu się wygłupiałyśmy i.. BUM. 

Miałaś kiedykolwiek jakieś problemy podczas pisania SOE? Zdarzało ci się usiąść i nie wiedzieć 
co napisać lub po prostu zwątpić w dalszy rozwój opowiadania?

Tak. Brak weny to mój odwieczny problem. Są dni, w których kompletnie nie mam pojęcia co dalej. Siadam, otwieram laptopa, a w mojej głowie pojawia się pusta przestrzeń. Zaczynam wątpić we wszystko i zastanawiam się czy to w ogóle ma sens, ale myślę, że każdy ma takie gorsze momenty. W takie dni zazwyczaj odpuszczam pisanie i staram się najpierw poukładać sobie wszystko w głowie.

Jak to jest mieć niemal stu czytelników i ok. trzysta tysięcy wejść na bloga?

To niesamowite uczucie, wiedzieć, że jednak ktoś czyta i z niecierpliwością czeka na to co napiszę! Naprawdę aż chce się żyć i kontynuować swoją pasję. A 300 tysięcy wyświetleń? To olbrzymia liczba i naprawdę wszystkim swoim czytelnikom serdecznie dziękuję!

Jest nowa część SOE, ile zamierzasz napisać rozdziałów do drugiej części?

Mam już napisane kilka rozdziałów drugiej części School Of Emotions, a nowych pomysłów wciąż mi nie brakuje! Myślę, że będzie tak około 20-25 rozdziałów! 

Czy uważasz że kontakt z czytelnikiem jest ważny?

Tak. Kontakt z czytelnikami to bardzo ważna rzecz. Dlatego ff ma swoje konto, gdzie jestem prawie zawsze dostępna i służę pomocą.

Wiążesz swoją przyszłość z pisarstwem? Chciałabyś wydać jakąś książkę, na przykład SOE?

Nigdy nie myślałam o tym, żeby zostać pisarką, wydać książkę... To chyba nie dla mnie. 

Masz jakąś rade dla osób które zaczynają dopiero przygodę z pisaniem ff?

Moi Drodzy! Pamiętajcie, że nigdy nie wolno się poddawać! Początki zawsze są trudne i mnie również nie wyszło, ale nie warto rezygnować! Jeżeli pisanie jest Waszą pasją, to róbcie to co kochacie i nie patrzcie na innych. Zawsze znajdą się ludzie, którym coś nie będzie się podobać. Taki już jest świat. 

Dziękuję bardzo, że głosowaliście na SOE! Jestem ogromnie wdzięczna 


A tak coś ode mnie chciałabym was poinformować że 
  • jak na razie załoga jest pełna 
  • został otworzony sklep(ogólny możecie podawać propozycje gadżetów na e-maila, wybiorę najlepsze)
  • zostało wznowione blog miesiąca, przeczytajcie dokładnie o co tam chodzi bo są zmiany dużo zmian

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz