Obserwatorzy

Too Easy Love

Opowiadanie
(Może zawierać wulgaryzmy i sceny +18)
Tytuł: Too Easy Love
Kategorie: Romans, komedia, dramat
Autor: Bizzle Shawty (Caroline)
Kontakt: Ask : tooeasylove , veruuq@gmail.com
Bohaterowie: Justin Bieber, Madison Beer
Opis: Będąc sławną osobą nie możesz ufać nikomu. Każda osoba może wykorzystać Cię dla rozgłosu. Wiedziałem to, uważałem na każdego, kogo spotkałem.
Nie ufałem nikomu, oprócz dziewczynie, która powinna być na liście podejrzanych, której nie powinienem ufać.
Przewróciła moje życie do góry nogami, jednak nie wiem czy to dobrze. Czy całe to przedstawienie było warte swojej ceny.
Nie jestem pewien niczego. Wszystko stało się inne, od kiedy ją znam i pomimo tego, co się działo i tego, co ma się stać nie żałuję.

1 komentarz:

  1. Zgłoszenie powinno zostać usunięte ze spisu, z powodu braku aktywności na blogu.

    OdpowiedzUsuń