Obserwatorzy

Hej!

Cześć wam wszystkim!
Jest już oficjalny Twitter spisu
@jbffplcrew
zapraszam do followania!(daje backi!)
INNE!

  • na prawo macie informacje co się dzieje patrzcie tam 
  • to dziwne że na zgłoszeniach mam 10 tyś wejść a w regulaminie tylko 3 tyś, nie czytacie regulaminu! Tak być nie może od dzisiaj ja będę sprawdzała wszystkie zgłoszenia a dziewczyny będą je potem dodawać dopilnuje wszystkiego a hasła i podpunkty w regulaminie będą zmieniane co tydzień jeśli się nie poprawicie. Nie chodzi mi tutaj o jakiś rygor jak w wojsku tylko o ład i porządek. Gdyby nie to że dodajecie niektórzy buttony czy linki nikt by się nie dowiedział o nim a teraz chyba jesteśmy najpopularniejszym spisem o jb w Polsce (mam nadzieje) 
  • zapewne nie jesteście tylko na naszym spicie, utwórzcie durną zakładkę z 'współpraca' czy 'spisy' nic was to nie kosztuje a taka stronka zyska większą popularność  a inne ff jak i wasze nowych czytelników 
  • czekam na wasze zgłoszenia co do blogu miesiąca więcej o tym w zakładce na razie mam jedno zgłoszenie a minimum to 10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz