Obserwatorzy

Blogerki!

Tak więc um hej?
Właściwie to nie wiem czy mogę się z wami tak witać no ale cóż nie ważne
Mam sprawę do osób piszących opowiadanie lub osób które tłumaczą, jeśli nie jesteś żadną z tych osób to nie marnuj czasu na czytanie tego i idź szukać opowiadania/tłumaczenia w którym się zakochasz

Whatever

Tak więc Hej :) Ostatnio szperałam trochę na tt (jak to ja) i "sprawdzałam" opinię na temat jbff a właściwie to blogów zamieszczonych tutaj i wiecie co wywnioskowałam?
Wasze blogi są świetne oczywiście jeśli macie wspaniały pomysł na niego czyli oryginalną fabułę i? Szablon
Tak, wiele z was na blogach (które są sahdsabdashnask [w skrócie]) nie ma szablonów albo mają wykonane cóż hmm (dwa wklejone zdjęcia ledwo co wymazane gumką+jakiś krajobraz z pikselami taaak)
to naprawdę nie wygląda ładnie, przez to naprawdę tracicie, co wam szkodzi napisać głupie zgłoszenie na jakąkolwiek szabloniarnie?
nie lepiej poczekać (ok 1 tygodnia ikd zależy) i cieszyć się wspaniałym szablonem+ zadowolonymi nowymi czytelnikami?
zastanówcie się linki(wspaniałych i zasłużonych na to miano) szabloniarni znajdziecie w współpracy

JBFFPL Crew 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz