Obserwatorzy

Black tears

Autor: Paula ;-*
Kontakt: ask.fm/Paulaaa962
Opis: Wciąż płakałam. Praktycznie nie przestawałam. Noc, dzień, zawsze. Nie widziałam rzadnego sensu w tym, żeby żyć. Poddałam się...
Potem nastąpiły piękne chwile. Odrobina spokoju, troski, bezpieczeństwa. Odzyskałam nadzieję. Na nowo zaczęłam wierzyć w siebie, w ludzi, w życie...
Jednak kiedy usłyszałam parę słów, których nigdy usłyszeć nie chciałam, cały koszmar wrócił, tylko że ze zdwojoną siłą...
Poznajcie moją historię, w której nie ma miejsca na szczery uśmiech. Historię, którą zapisał mi los. Historię, w której pewien człowiek oszalał z miłości, raniąc mnie przy tym. Historię, która była moim życiem...


1 komentarz:

  1. Pod tym linkiem mieści się część 1 ff, która jest ukończona.

    Poza tym blog ma teraz inną nazwę.

    OdpowiedzUsuń