Obserwatorzy

HOLA!

Hej!
Na początek chciałabym podziękować wam za ponad 67 tysięcy wejść!
Nie wiedziałam że JBFF PL zyska taką popularność, za co wam ogromnie dziękuję.
Ale przejdźmy do kilku spraw:
Pierwsza-mam pytanie czemu nie piszecie że wasz blog jest tutaj wstawiany? huh? żadnego linku posta 0 nic (tyczy się tych co nie wstawiają a jest ich sporo) wiecie jednocześnie mogłabym nie wstawiać tutaj waszego bloga skoro nie jest to informowane, nie będę groziła że usunę was stąd bo to nic nie da, ja zrobiłam to dla was, widząc wasze statystyki sprzed i po wstawieniu na jbff pl to stwierdzam ze się podniosły i zróbcie coś bo ja zrobiłam wam przysłużę tego że większość polskich nastolatków zna waszego bloga. więc od dzisiaj będziemy sprawdzać czy wstawiliście link button cokolwiek,jeśli nie nie będzie wstawiany a wasz blog zostanie z paroma czytelnikami 
Druga-jak już wiecie około 1 tyś dziennie ludzi tutaj wchodzi i cóż ja ani Machine czasami nie nadążamy wiec potrzebujemy kolejnej osoby! tak ogłaszam nabór wyślijcie na mojego e-maila (natalia.luz26@gmail) swoje imię, wiek, czy masz czas, od kiedy znasz jbff pl, musisz jeszcze zareklamować jbff pl na różny stronkach (co najmniej 2) i chyba to wszystko...mam nadzieję że trochę was się zgłosi, przyjmę osoby po kolei na 1 tyg staż, do roboty!
Trzecia- zagłosujcie w ankiecie czy po tym jak udostępniliśmy na jbff pl twój blog podniosły się statystyki i czy nowi czytelnicy przybyli!

1 komentarz: